God natt!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-10 @ 01:34:33

Hej på er, ligger i sängen och försöker sova, men som vanligt driftar jag bort i tankar när jag faktiskt får en chans att stanna upp och bara aa, bara vara. (samma sak i duschen). Och jag bara behövde skriva ner det här jag tänkte på nyss. Att, jag är så tacksam över de vänner jag har, och hur häftigt det faktiskt är att ha många som kommer vara en stor del av ens liv. Tex, ens mamma och pappa, familjen, för de flesta har de personerna en stor del i ens liv. De kommer alltid vara inskrivna... i mig? Och Bella, Fanny, Natta,Emma,Julia.. Listan kan göras lång av vänner! De kommer alltid vara en del av mitt liv, jag kommer minnas dom som de första vänner jag hade som.. Inte var mina vänner och fiender på samma gång, förstår ni? Människor dom faktiskt bryr sig om mig, och det häftiga är ju att jag, lilla JAG, också kommer vara en del av deras liv föralltid. Näe, nu ska stortänkarn/poeten Ebba försöka sova ännu en gång. För fjantig ska man ju inte bli. God natt. Slänger in en bild på bebisen å jag råå!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: