Graffiti!

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-11-28 @ 19:26:07
Hej hej! Idag var det en riktigt kul dag i skolan, eller. Det där kanske var lite överdrivet, men den var helt okej! Och nu ska jag berätta varför: Vi fick göra egen graffiti utomhus! Fast inte på byggnader dådå.. x) Utan stora kartongbitar. Ingen av mina classmates har lagt upp någon bild på allt jag målat, och jag kan inte föra över bilder till datorn eller lägga upp via mobilen atm, så får göra det sen! Men länkar till SARA, FIA & FANNY, så kan ni kolla på lite bilder där tills jag kan lägga upp mina! :) På Saras blogg är det t.ex. jag som skrivit "NO H8", lite Lady Gaga copy sådär ;) Nä, nu ska jag jobba med en jävla engelska presentation. Fick typ 2 lektioner på oss och det är hur mycket som helst, dessutom ska vi redovisa imorgon. KUL -.-


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

JAG VÄGRAR ATT PRESENTERA IDAG!!

2011-11-29 - 08:31:00 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: