Lussebulle & Pepparkaka

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-27 @ 18:50:43
Sitter just nu hemma hos mamma och äter lite adventsfika! Som ni vet är det ju första advent idag, va tiden går fort, eller hur? Tilda sov som sagt hos mig igår och vi la oss nångång runt fem, vi såg också Paranormal Activity 3. Första gången för Tilda, men jag har ju redan sett den en gång. Kom hit till mamma runt fem eller något, och åt goda tacos!
Sen är jag skitaglad över att vi ääääntligen köpt en ny dator hem hit! WOOOP, den vi hade har min styvpappa haft i elva år thaha! Så snacka om att den var seg. Vill påminna er alla om att det är En Idiot På Resa ikväll också, mitt favoritprogram! Älskar Karl <3 Vi hörs! puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: