Onsdag

Allmänt - Kommentarer (3)
2011-11-23 @ 23:26:41
Stannade hemma idag, kändes så jeevla onödigt (och väldigt väldigt jobbigt) att gå upp klockan halv sju, dra upp till plugget i typ regn och kyla (it's a far walk mind you...) för två lektioner, som jag faktiskt KAN jobba med hemma. Liksom, ska jag dit och skriva på en uppsats bara? BÖHHH. Så har nästan skrivit klart debattartikeln vi skulle skrivit i skolan. Och får jobba extra hårt på engelskan nästa gång! Annars idag har jag kollat på "An Idiot Abroad", bästa programet någonsin haha, garvar ihjäl mig varje gång. Och så har jag tittat på One Tree Hill, är inne på andra säsongen nu! Hmmm, vad mer? JO, nördat mig vid Instagram. Har spammat med bilder och tags idag, så jag ska få fler followers. Men får bara likes, blöööh. Om ni vill föja mig, så heter jag Blahobla :)
Näep, nu ska jag sova! Schööl imorgon. Puss!


3 kommentarer
Postat av: fille

Haha it's a far walk mind you :D

kom imorrn!!!! bli frisk

2011-11-24 - 16:59:23 |
Postat av: jille

Haha ja,jag håller med. kom imorrn! :D

2011-11-24 - 19:14:16 |
Postat av: fille

haha jille? xD

2011-11-24 - 22:23:11 | URL: http://liteterapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: