OTH

Film/Serie-Tips - Kommentarer (0)
2011-11-19 @ 15:11:46
Hej på er alla läsare, har inte skrivit sen i förrgår eller vad de nu för, eftersom att jag inte haft något intressant att skriva om! Men eftersom att Hannah så gärna vill att jag gör det, får jag väl skriva lite. Och vad passar inte bättre då, än att jag berättar för er att jag börjat titta på One Tree Hill! Hannah har tjatat på mig sen femman att det är så bra och blabla, men har aldrig orkat börja titta. Oftast är det så med mig, om någon person tjatar på mig att jag ska titta på en serie, så vill min hjärna typ tvärt emot. Som Tilda (& Natta), med sitt jälva Glee. De båda har sagt att jag ska titta på det, och jag kollade faktiskt på de tre första avsnitten! MEN, jag sitter bara och tänker på att jag tittar på det för att dom vill de hahah, och då kan jag inte koncentrera mig. I ALLA FALL, jag gillar faktiskt OTH. Chad Michael Murray är ju så snyyyyggg, och ska inte ens tala om James Lafferty. Det jobbiga är ju att de är fiender i början, och man gillar båda. Lite svårt, men jag tror att det lutar mer åt Lucas (Chad) håll atm, han är ju så snygg. Faktiskt, när jag tänker på det. Chad Micheal Murray är också en såndär som jag typ, smyghatat bara för att andra säger att han är så snygg och blablibla. Men nu när jag själv tittar och gillar karaktären i serien, så älskar jag honom haha! Eftersom att James karaktär Nathan beter sig lite som en jerk i början ogillar jag honom ganska mycket, men det börjar styra upp sig nu och jag tror att jag kommer börja gilla honom precis lika mycket som Chad. I alla fall, de som inte vet vad One Tree Hill här fattar nog inte alls vad jag snackar om. Så ska sluta. Men men, har en tråkig helg... Bella skulle sovit hos mig men så blev det inte så. Men ajaa, puss på er! 


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: