Reseplaner!

Kul - Kommentarer (1)
2011-11-30 @ 11:05:28
Tänkte berätta om mina reseplaner för nästa år!!
Känns som att det blir väldigt mycket resor nästa år för mig!
London
Kommer förmodligen dra till London för vad blir det, femte gången i Januari eller Februari! Man måste ju fira lite jul med halvbrorsorna också! :)

Barcelona/Amsterdam
Mamma, Mormor, Moster och jag måste ju ha vår årliga vår-resa! Vi har inte riktigt bestämt oss för vart än, men det blir antingen Barcelona eller Amsterdam! Trevligt trevligt!

Holland - Again?
Jag, Tilda & Nathalie planerar ju en resa till Holland i sommar, vi får se om det blir av men det hoppas jag verkligen! :)

Frankrike
Varje sommar åker jag utomlands med mammas familj, och nu är tydligen någon liten stad i Frankrike beställd! KUL

USA / Thailand
Pappa snackar mycket om att åka till USA eller Thailand nästa vinter, så vi får väl se :D!


1 kommentarer
Postat av: Sarah

Men det här gången tänker jag banne mig följa med till Amsterdam/Barcelona om det blir av!!!



//Kussen din

2011-12-02 - 14:51:58 | URL: http://sarahhjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: