SLÖ

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-15 @ 22:15:18
Hej hörrniii, förlåt för dålig update osv. Men har inte pallat uppdatera så mycket. Efter kusinerna i lördags åkte vi hem och Tilda kom över och sov här, vi somnade väl runt fyra eller något. Gick upp vid tolv, åt pannkakor och tomatsoppa till frukost, sen åkte vi faktiskt in till Naturhistoriskamuséet (I think), eftersom att ingen av oss hade några pengar eller ville sitta hemma. Så aa, spenderade dagen där. Kom hem till middagen och gick och la mig vid elva.

Sen vare måndag, tråkig vanlig skoldag, orkarinteeee. Kom hem, gjorde svenska-tal till idag. Gick och la mig, vaknade imorse (Tisdag), åkte till skolan och höll det jobbiga skittalet på svenskan. Hela kroppen skakade och min röst darrade som fan. Men jag gjorde det i alla fall. På SO:n blev jag utslängd för att jag typ halvsov och läraren hatar mig. Bara för att man har stängda ögon betyder det inte att man inte lyssnar? I alla fall, lång dag idag. Gick så jäkla segt. När jag kom hem gjorde jag lite av media-läxan, åt middag, sen somna jag på soffan. Vaknade vid nio, och nu ligger jag här och bara längtar till sängen, men jag orkar inte resa mig, buhuhu ;( 
Kan inte vinterlovet komma snart? 4½ vecka kvaaar.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: