TILDA

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-27 @ 00:46:03
Jag lånar ebbas blogg ett litet tag nu så att jag också kan få skriva lite, dessutom är hon för lat och orkar inte uppdatera mer än en gång per dag. Vad har vi gjort idag undrar nu säkert nu? Jo, vi har varit iväg på gymnasiemässan för att jag ska kunna virra omkring mig bland alla människor och skolor och bli ännu mer osäker på vart jag ska börja. Dessutom var det jättevarmt inomhus, och såhäääääääär kallt utomhus. Sen efter det så satt vi på en buss i typ 4 timmar (en halv timma egentligen) och somnade lite halft. Ebba åkte hem till sig och jag gick hem till mig för att göra pepparkakshus! Det blev grymt. Jag är helt klart bäst på att baka och borde gå bagerilinjen på gymnasiet. Men det får väll vara min dolda talang sålänge. Efter jag hade gjort klart mitt grymma pepparkakshus så tog jag tuben till ebba och nu är jag här! Eller jag har varit här i några timmar nu men det är same shit. Vi har haft roligt, gått ute och fantiserat om när vi är kärringar och gråtit lite för att vi inte har snygga och snälla pojkvänner att gosa med. Men vi får gosa med varandra istället, det gör vi alltid ;) Nu ska jag sluta skriva, sovgott älsklingar! <3
I want this <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: