TINTIN

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-11-03 @ 16:10:58

Glömde säga att jag ska dra och se Tintin filmen på bio ikväll med pappa! Han har ju blivit helt störd och vill umgås med mig hela tiden, och eftersom att jag har tjatat så mycket om den här filmen överraskade han mig med biljetter till filmen! Så nu ska jag göra mig i ordning, gå på bio och sen åker jag tillbaka till mamma. Jag är lite nervös inför imorgon bitti, då ska jag nämligen till ett speciellt "sjukhus" (?) för människor med tinnitus, som jag har dådå. Ska nog få göra lite hörseltester osv. Hatar sånt! Önska mig lycka till att jag får något som hjälper! Puss


1 kommentarer
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Det kommer gå bra! <3

2011-11-03 - 23:31:12 | URL: http://piiffochpuuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: