Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-11 @ 00:27:38
Hej på er! 
Tänkte precis lägga mig, men kom på att jag inte skrivit något! Idag var det skola som gällde, hade matteprov, tråkiga lektioner, matteprov osv. Dock såg vi film första lektionen vilket var kul! Men de förväntar sig att vi ska minnas filmen tills på måndag, och då ska vi analysera och reflektera kring estetiken och massa skit i filmen. Jag kan verkligen inte sånt, jag är inte så djuuup!? Om jag ser något tänker jag typ, jahapp, där är en.. macka? Inge mer med det liksom. Efter skolan drog jag och Emma å köpte två chokladkalendrar också som kommit ut på konsum! Vi blev fett glada och försökte sukta ungar vi gick förbi, thaha! Köpte chips också så jag och pappa har haft mys här ikväll. Felle har också varit helt otroligt kel&lek-galen ikväll så jag tog ut honom bara för att han var jobbig heehee. Aja, som sagt, ska sova! Upp tidigt imorgon, puss! Tog faktiskt två bilder imorse, here they are:



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: