LALAL

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-11-06 @ 21:27:27
Jaha, då är det underbara sköna höstlovet över. Lite svårt att inse att man ska upp klockan halv sju imorgon och dra till plugget. VILL INTE!! Dessutom har sladdjävlen till min skoldator gått sönder, eller så vill den bara retas med mig. Den reagerar knappt när jag sätter in den, lyser in nån sekund sen slocknar den igen. Kan någon förklara det för mig!!? Och det här betyder ju då att jag inte alls är klar med mitt bokomslag till imorgon, har inte ens börjat jobba i InDesign. (fockinhell). Får väl hoppas på att läraren skjuter upp inlämningen, så får jag snacka med nån i skolan om datorn. Ska nog titta på något avsnitt av vilken tv-serie som nu hittar mig först, sen ska jag sova, är så trött att jag svimmar nästan. Somnade klockan sju imorse, usch usch usch. Puss!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: