DAD

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-10-08 @ 12:51:48
Hej på er!
Sitter just nu hemma hos pappa och gullar med lill-Felle som fortfarande är dålig. Som ni ser så ser jag helt förjävlig ut, och det är för att pappa ringde mig imorse när jag låg och sov hos mamma och sa "Jag är påväg nu, är där om tio minuter, var klar då" Så jag FLÖG ut ur sängen och packade + gjorde mig i ordning på 10 minuter hahha. Men det spelar ingen roll för jag är bara glad att jag är här hos Felle, som inte får gå ut förns såret har läkt. Pappa har skaffat (?) en kattlåda (man kan väl kalla det kattlåda dårå hah!) som han kan göra beeehoov i. Dock så har han hällt i vanligt jävla stengrus i hahah, så jag får dra till Globen senare idag och köpa sand. Fast vi får väl se om han kommer använda den, han är ju ovan. Senast vi hade kattlåda var typ fyra år sen, vi hade den hans första år sen så ville han bara ut och kissa, och den stod ändå bara där. Så vi slängde den. Iaf, vi ska också till vetrinären (fattar inte varför de vänta på mig -.-) och se om han behöver medicin. Ska äta nu, ciao!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: