hello

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-10-02 @ 19:06:56
Hejhejjj, förlåt att jag inte bloggat på typ tre dagar, men jag har varken haft tid eller ork till det. Skrev faktiskt ett inlägg via blogg.se appen på mobilen i fredags morse på tunnelbanan, men tydligen publicerades det inte och jag kan inte ens hitta den i appen heller. I fredags slutade jag tidigt, vid ett faktiskt. Efter skolan åkte jag hem och chillade i någon halvtimme/timme innan jag drog till bagis och "hämtade" Tilda i hennes skola. Trodde faktiskt att jag skulle bli gäng rape-ad på vägen dit av några killar som stod mitt i vägen, och glodde efter mig som fasen, blev så rädd att jag behövde ringa Emma till och med, haha! I alla fall, jag mötte upp Tilda och väntade på henne i skolan, sedan drog vi direkt hem till henne och började blanda färgen till hårfärgen hon snabbt skulle göra innan vi åkte hem till mig. Så medans hon färgade håret gick jag snabbt ut och träffade Emma, Fanny & Julia och snackade lite. Sedan mötte jag upp Tilda igen och åkte direkt hem till mig där vi skrattade, åt godis och bara tog det lugnt. Vi gick ut lite en stund också, men det blev så kallt så vi gick in igen! Sedan igår då, vaknade vi vid typ tolv eller något, och hon drog hem vid halv tre någon gång, och jag gjorde mig i ordning och duschade, sedan drog jag till Globen och mötte upp Petteri för att se hockey, Djurgården vann (såklart). Efter det skulle jag åkt till bagis för att träffa Julia, Emma, Tilda & kannnske Fanny, men det blev inte så. Så jag drog hem och hade en kul kväll framför datorn, snackade tex med Natta i skype! Idag vaknade jag vid ett, och har inte gått upp ur sängen alls knappt, HEHE. Låg typ i en halvtimme och tänkte om jag faktiskt skulle gå upp och göra något, men det hände liksom inte. Så har haft filmmaraton med ben & jerrys här! Näe, nu ska jag se klart en film som heter "Beauty & the briefcase", pussss. Slänger in två bilder på mig och Tildisen.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: