Jag är störd

Tyck & Tänk - Kommentarer (6)
2011-10-18 @ 18:23:01
Hej hörrni, sitter och tänker faktiiiskt. En av mina vänner sa något till mig häromdan, som gjorde mig lite chockad. Eller chockad och chockad. Kan väl förklara. Han sa till mig, att människor han känner nu, kände mig när jag var yngre. De hade tydligen sagt att jag är störd som fan. Självklart gjorde det mig ledsen, men när jag fick reda på att det var människor som jag faktiskt inte ens umgicks med eller i över huvud taget kände, som sagt de sakerna, började jag undra "Är jag så jävla störd?". Jag menar, jag har alltid haft problem med att vissa människor inte gillar mig, eller har retat mig. Och jag har aldrig riktigt förstått.. varför? Liksom. Men är jag så konstig att människor runt omkring mig som jag inte ens känner till och med tycker det. Jag har alltid trott att personer som har retat mig, har gjort det bara "för att". Liksom bara ha någon att picka på. Men nu sitter jag och försöker gräva djupt för att förstå varför, för att jag är elak? för att jag är töntig? för att jag är annorlunda på något sätt? Om jag skulle vara så "störd", varför skulle mina helt "normala" vänner vilja vara med mig då? Äh skit it, är bara så förvirrad just nu, orkar inte ens tänka på det mer. Jag är bara mig själv, orkar inte låtsas vara någon jag inte är.



6 kommentarer
Postat av: tildis

Du är verkligen inte störd ebba, därimot är du en av dem snällare och äktare personer jag känner och var stolt över det <3

2011-10-18 - 18:38:25 |
Postat av: fill

Du är inte störd!!! <3

2011-10-18 - 20:09:05 |
Postat av: Fia

Ebba, jag tycker du är underbar och härlig. Isåfall är ju de människorna störda. Jag vet inte vad folk tycker om mig. Men vem vet jag kanske också är störd! Men jag tycker du är snäll, ärlig, snygg och underbar humor!!!

Du är verkligen inte ELAK!

<3

2011-10-18 - 21:30:40 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Fia

Ebba, jag tycker du är underbar och härlig. Isåfall är ju de människorna störda. Jag vet inte vad folk tycker om mig. Men vem vet jag kanske också är störd! Men jag tycker du är snäll, ärlig, snygg och underbar humor!!!

Du är verkligen inte ELAK!

<3

2011-10-18 - 21:30:41 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är dig själv och jag tycker om dig för den du är. Lyssna inte på dom, de känner inte dig längre! Jag vet hur du är jag, jag har känt dig i 6 år. Om du är störd är du det på ett bra sätt! <3

2011-10-18 - 23:16:10 | URL: http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Petra (sis)

att vara störd är något bra tycker jag! själv är jag skitstörd.. men hellre det än att vara normal å tråkig, right? ;)

2011-10-22 - 14:16:51 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: