Saker ni inte visste om mig - 1

Ska köra igång en liten "Saker ni inte visste om mig" tänkte jag, så får vi se hur länge jag orkar hålla på med den. Men här är första saken i alla fall :)
Jag hatar när människor viskar!
Vet inte riktigt hur det har blivit så, det är nu på senare tider som jag börjat tycka att det är så fruktansvärt hemskt. Jag kan ju såklart lyssna på när människor viskar och sådär, det är ju inte så att jag blir helt "aah!" och håller för öronen. Men jag får rysningar i hela kroppen, speciellt när någon viskar något med S-ljudet. Fyfan. Som idag på tunnelbanan, typ två ryska tanter satt och pratade, så skulle en plötsligt börja viska. Ville skrika "Vafan ingen förstår ju ändå vad ni säger, så varför viskar du!??!", men det gjorde jag ju såklart inte. Dessutom verkar det vara ovanligt många S-ljud i ryska, så satt ju fan och led i typ 15 minuter med dom där tanterna. HORRIBLE


2 kommentarer
Postat av: Fill

Haha!

2011-10-17 - 19:57:46 | URL: http://hafnerpictures.blogg.se/
Postat av: Sarah

JAG MED!!! Malin sister typ alltid och lyssnar på youtube klipp där tjejer som typ berättar om hur dom sminkar sig, målar naglarna, fixar håret och så VISKAR dom. Hon tycker typ att det är avkopplande men jag ryser till i hela kroppen!!!

2012-05-21 - 17:09:46 | URL: http://sarahhjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: