TISDAG

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-10-04 @ 16:57:01
Tjoo bree, vad händer?
Själv sitter jag här hemma i soffan och tittar på när min lillebror Ludvig och hans polare Olle kör Wii. Idag var det kanelbullens dag och vi fick gratis bullar i skolan, riktigt najs. Dock åt jag två stycken och kände lukten hela dagen, så när jag kom hem för ett tag sen och min mamma överraskade mig med en bulle blev jag nästan spyfärdig hahah. Sa snällt nej tack :P Fick en chokladmuffin istället :D
Ikväll blir det att läsa ut engelska boken och duscha, sen är det CHILLLLL. Blir dessutom hemmalagade hamburgare till middag, yum yum. Slänger in bilder från idag:


1 kommentarer
Postat av: Fia

Chokladmuffin istället, NAJS! snygga tjejer på bilderna assooo! ;)

2011-10-04 - 19:54:41 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: