Hej bloggen, sitter på tunnelbanan och tän...

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-09-20 @ 08:09:04

Hej bloggen, sitter på tunnelbanan och tänker. Kom in på det här med flytt, och att bo med en/flera kompisar. Det är någo jag alltid har velat, bo med en BFF liksom :p men så kom jag å tänka på, fan skulle jag palla det? Missuppfatta mig inte, mina vänner är awesome, och ja älskar dom. Men tänk, om man töttnar och blir lite irriterad på någon efter typ en helg, hur skulle man klara kanske flera år!!? Haha! Den jag tror jag SKULLE kunna leva med längst är nog Fanny, eller kanske Bella. Bodde ju praktiskt taget hela sommarn med Fanny, och vi båda är väl lite så att vi tycker bråk är onödigt, vi höll sams hela tiden. Sen Bella, hon är ju (för det mesta) lugn, och lite mamma aktig sådär, både jag och Fanny kallar henne mamma för att hon är den av oss som kan laga mat tex. En gång skulle vi göra nudlar hemma hos mig och Bella fick komma och styra upp allt för att jag och Fanny nästan böla. Hon skulle kunna ta hand om mig, haha! Men iaf, min fråga är, skulle nån av er läsare (if i have any) nånsin kunna bo med en polare? Nä, nu ska jag av å möta Fia. Puss



1 kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har blivit mkt bättre! jag lagade faktiskt kyckling filé igår!! :D

2011-09-20 - 09:56:14 | URL: http://fannymaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: