MONDAY - school & shopping

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-09-26 @ 19:37:44
Godkväll på er!
Idag är det måndag och jag kom faktiskt nyss hem! Gick på stan med Tilda efter skolan, och vet ni vad? Jag har shoppat ännu mer! Jag förstår inte vad det är med mig!! Jag brukar aldrig hitta något, och jag är alltid jävligt negativ när jag är och shoppar med kompisar. Men aa, guess its my lucky week. Dock har jag spenderat alla mina pengar för den här månaden nu. Idag köpte jag bara massa olika t-shirts, en från gina tricot, en från h&m och två från monki. Niice. Kanske visar er sen :) Vi får också se om jag kan få några bilder av tilda från idag, tihi. Nu ska jag duscha, puss <3


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: