När man har tråkigt...

Kul - Kommentarer (0)
2011-09-17 @ 22:51:17
RANDOM SHIT
Är du kär i någon? - Nej
Sol eller måne? - Måne
Vinter eller sommar? - Sommar!
Vänster eller höger - Höger
Soligt eller regn - Soooool
Vaniljglass eller chokladglass? - Chokladglass är mums
OM MIG
Fullständiga namn - Ebba Maria ***** Bergström x)
Vart vill du bo? - Londooon, eller LA maybe.
Hur många barn vill du ha? - Ett eller två
Vill du gifta dig? - Yes, man vill ju inte vara ensam forever!
Rullar eller skär du spagettin? - Rullar
Har du ätit sushi? - Ja.. BLÄ
Vad lyssnar du på nu? - The Kooks- Sway
Hur många olika sorters flingpaket har du hemma? - Typ två
Humör? - Helvetes sur och ledsen
HAR DU INOM DE SENASTE 24 TIMMARNA..
Kysst någon? - NAIN
Sjungit? - Yes, jag sjunger just nu
Blivit kramad? - djaa
Känt dig fånig? - Always
Saknat någon? - Som fan
Dansat galet? - Jaaa, när DIF gjorde mål
Klippt håret? - Nej
Gråtit? - ja
Ljugit? - Nejdå
GREJER
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jag minns inte, kanske. Så badass som jag är.
Har du hund? - Nej, jag är kattmänniska
Sover du helst ensam eller med någon? - De som känner mig vet att jag är världens klängapa och över-kelig, så JA jag gillar att sova med någon!
Tror du på spöken? - Ja, faktiskt.
Vad är klockan? - 22.50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: