New Clothes

Shoppat - Kommentarer (0)
2011-09-24 @ 18:44:43
Jag har alltid varit väldigt osäker med stil/kläder och sånt där. Jag bryr mig väldigt mycket om vad människor tycker om mig, och jag vet att det är jättedåligt. Man ska bara vara sig själv. MEN, därför har jag aldrig riktigt vågat lägga ut kläder jag köper osv så ofta. Dessutom tycker jag själv att jag inte är så särskilt bra på det här med kläder. Men nu tänker jag faktiskt lägga ut bilder på tre tröjor jag köpte idag! Hope you like it.
En mysig stickad tröja nu till hösten/vintern! :) (Den ser grön ut men den är grå!)


En lös t-shirt/magtröja! Har börjat gilla orange ganska mycket har jag märkt :P



och sist men inte minst den här söta lilla spetströjan! :)
ALLT ÄR FRÅN H&M




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: