Nighty

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-09-28 @ 00:48:42
Kvällen spenderades genom att snacka på skype med söta Natta, har inte pratat med henne på år och dagar känns det som! Och nu när hon har flyttat blir det väl ännu mer sällan som vi ses. Då är skype nice. I alla fall, jag och Tilda har ju planerat att åka till Holland nästa sommar i en vecka, och Natta kanske hänkar! Tror det skulle vara bra att ha med Natta som är väldigt duktig på att ta hand om sig själv och vara lite mammig för mig och Tilda som förmodligen skulle gå under där borta helt ensamma! Jag hoppas verkligen att vi åker i alla fall!
Dock mår jag fortfarande riktigt dåligt och borde egentligen sova vid den här tiden, men jag kan inte sova, så täppt är jag. Så ligger och tittar lite på two and a half men och bara halvsover just nu. Vi hörs imorgon.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: