ONSDAG

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-09-21 @ 17:05:32
Hej hur mårs det? Själv är det bra! Har varit otroligt trött heeela dagen, men sen drack jag 2 st powerking på mindre än fem minuter och då gick de över. Har varit en normal, tråkig skoldag idag, vill ha HEELG. Dagen började med Engelska och efter det Svenska. Svenskan var förjävlig att ta sig igenom eftersom att jag var så onaturligt trött. Min lärare kom förbi mig typ två-tre gånger och tittade på mig med sträng blick som betydde att jag skulle sluta sova på bänken hahha. Sen var det lunch, och vi tog bussen till Sandys där jag åt gooood sallad och bröd (+ chips på köpet ;D), men vi fick skynda oss tillbaka, vi ville absolut inte komma försent eftersom att vi bestämt på Media lektionen att om någon kommer försent får man göra så många armhävningar som minuter man kommit försent. Men vi hann! :) Vi hade det i två timmar och jag och Fia var skithyper efter läsk och powerking. Sen schlutta jag och fick åka hem. Niice.
Fia tog tydligen en smygbild på mig och la upp på sin blogg, thaha.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: