SCHOOL

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-09-08 @ 18:17:51
Hej hörrni!
Känner mig heelt utmattad och skoltrött, vill ha lov igen! Bara massa jobbiga läxor och sådant. Försej, de senaste två dagarna har varit rätt chill, igår hade vi resursdag och var på museum, efter det hade vi bara några informations-lektioner, sen var dagen slut! Och idag hade vi bara tre lektioner, som var rätt okej de med. Någon av media lektionerna då jag jobbade med mitt Facebook-projekt (som är rätt kul), och efter det hade vi matte (snark), fast jag satt väl mest och ritade med min japan-tecken-penna :P Efter det såg vi på film! Social Network. Har redan sett den, men det är okej eftersom att jag skulle byta ut lektioner mot film vilken dag som helst! Nej.. Nu måste jag äta. Puss på er! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: