Bättre

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-18 @ 14:04:20

Hej på er! Jag mår mycket bättre idag. Har ingen feber längre (tror jag) och jag har kunnat äta filmjölk med banan (som Tilda fick mig att börja gilla igen) som gick utmärkt btw, och ätit Mariekex som Fia tipsade om. Mormor var så snäll så och gick till affären för att köpa det och en tandborste till mig. Dessutom köpte hon sån där glass som är på reklam nu också, som vi snackade om igår Dor'tior eller vafan den nu heter. Det ska bli gott! Min mormor sitter just nu och kommenterar någon på tv, hon har snackat varje dag om hur hon tycker det är dumt att kommentera människor på tv men att hon råkar göra det ändå. Så himla roligt hur hon säger något och sen sätter handen för munnen "Ojdå!" hahah! Aja, det är bara roligt enligt mig!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: