F*TTA

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-11 @ 16:24:26
Tjenixen. Nu några timmar senare mår jag ännu sämre. Är så sjuk så jag inte vet vart jag ska ta vägen, den här förkylningen kom snabbt som fasen under natten. Huvudet bultar, snoret rinner, halsen gör ont och som pricken över I:et har jag fått massa jävla förkylningsblåsor under näsan. Så jävla äckligt. Har inte fått sånna sen jag var typ elva, men min mamma brukar få sånna så jag antar att det kommer från henne. Så jag tänker aboslut inte gå ut förns dom är borta, går inte ens att täcka för. Har dessutom fulländat deppen med att sitta och titta på Dr. Phil fall på youtube. Vissa gråter jag till och med till, finns så mycket hemskt! Jajaa, ska bara fortsätta ta det lugnt. Vi hörs


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: