Hejsan

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-21 @ 15:05:36

Tjenis bloggen, just nu sitter jag vid familjens nya Ipad. Har velat ha en avslänge och det var verkligen en överaskning när de kom hem med en från Florida. Jag fick också, som ni kanske såg, Bleu de Chanel (kill)parfymen jag ville ha. Och nej, det var inte bara för att Harry Styles använder den som jag bad de köpa den, utan den luktar faktiskt skitgott! Därför ska jag använda den själv tänkte jag... Får väl hoppas på att ingen känner att den luktar kille! Förhoppningsvis blandas den ju med min naturliga TJEJdoft. Jag fick också ett par nya vita converse, en t-shirt och ett par shorts! Riktigt snällt, hade inte förväntat mig att få så mycket fint! Kan dela med mig av en bild på mig och lillebror som jag är ooootrooooligt fin på, lal!

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: