Helvete

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-04-11 @ 08:53:42
Yes, jag är uppe klockan nio. Varför då kan man undra? 
Nej jag ska inte göra något intressant, nej jag har inte gått upp för något speciellt. Kan inte sova, är så jävla sjuk. Har så fruktansvärt ont i halsen, och är jättetäppt i näsan. Har inte kunnat sova på typ hela natten eftersom att jag varken kunnat andas genom munnen (utan att dricka något hela tiden), eller genom näsan eftersom att den är så täppt. Så nu när jag vaknade imorse vaknade jag med världens huvudvärk och "tyngd" i huvudet. Känner mig riktigt jävla risig. Ringde pappa nyss som är och jobbar, han får dra och köpa halstabletter till mig. Annars dör jag.


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

:( Krya på dig!! BLI FRISK SÅ VI KAN SES!!!!

2012-04-11 - 10:30:24 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: