Igår

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-28 @ 18:47:59

Var som sagt med Tildis igår! Vi hade riktigt trevligt. Lagade mat ihop, snackade och drog på en liten nattrunda till seveneleven där vi köpte lite chips och godis. Sen gick vi runt lite bara, i området. Det var ju så skönt väder! Vi somnade väl runt ett. Imorse gick vi upp någon gång runt nio, sedan gjorde vi oss snabbt i ordning och drog till bagis. Tilda skulle nämligen samla skräp i skogen med klassen, för att samla in pengar till klasskassan eller något. Så jag volonterade, hade inget bättre för mig. När vi var klara drog vi hem till henne en stund, men när det blev tråkigt stack vi hem till Fia och hängde lite där. Sedan åkte vi hem till oss själva. Och nu sitter jag här kul dag! Riktigt skönt att ha varit ute och gjort något faktiskt!


Igårkväll!


Idag, kul att man ser mitt dumma skal längst ner på bilden. Dags att byta?

 



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: