Malachi

Tyck & Tänk - Kommentarer (2)
2012-04-11 @ 23:37:31
Idag har varit en depp dag. Och den blev ännu mer depp när jag fick reda på att någon nära mitt hjärta har dött. Det här kommer säkert låta konstigt och sådär, men berättar ändå. Vissa av er har nog hört talas om Shaytards. Det är en familj på youtube som lägger upp vloggar varje dag, och har gjort det i snart tre år. Jag har följt dom ända sen starten. När man följer en familj varje dag i tre år, blir det lite som en andra familj. Som att man känner dem. Dock har jag inte varit inne på youtube-kontot där jag prenumererar på deras kanal på någon vecka eller två, och har då missat att deras hund, Malachi, har dött. Jag grät under hela videon och det känns som att en egen familjemedlem har dött. Vill bara ge detta lite uppmmärksamhet eftersom att de betyder så pass mycket för mig. Så... Vila i frid Malachi! ♥


2 kommentarer
Postat av: tilda

vila i frid ♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-04-12 - 00:25:57 | URL: http://tildairene.webblogg.se/
Postat av: Fia Berggren

Men gud vad hemskt. Jag grät sönder under videon. Vila i frid <3

2012-04-12 - 12:29:45 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: