My own Zayn!

Tyck & Tänk - Kommentarer (1)
2012-04-21 @ 22:35:36
Satt nyss och tänkte på det här med vänner. Hur de kommer och går och vissa som "består" (hehe catchigt va?). Jag är en person som hatar förändringar, och något jag hatar mer är när vänner försvinner. Jag var riktigt nära med några personer i somras, som knappt finns i mitt liv längre. Det är synd tycker jag, och jag saknar dom. Men sen kom jag på, att det finns en person som får det att kännas mycket bättre. Någon som jag hoppas kommer bestå väldigt länge eftersom att vi passar så pass bra ihop och alltid har kul! Det är Fia. Tänk egentligen hur nära vi kommit sen vi började skolan, alla trodde ju att vi redan kände varandra när vi började, eftersom att vi pratade så pass mycket. Jag skrattar alltid med dig och känner att jag faktiskt kan prata med dig om precis allt, för du dömmer inte. Oftast håller du bara med och berättar om något liknande som har hänt dig. Det känns verkligen som att jag har börjat få en ny bästa vän! Jag har redan fått så många fina minnen med dig, och hoppas verkligen på fler! ♥
Ville bara berätta hur bäst du är Fia och hur bra du får mig att må!


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Du förstår inte hur glad jag blev av att läsa det här. Det är så jag känner också. Du är någon jag alltid kan prata med, det känns som du förstår mig. Och du får mig alltid att må bättre. Du är en vän som ingen annan. Jag hoppas precis som du att denna vänskap består. Plus, du och jag ska till London (sen ska vi ju flytta dit) så för att framtidsplanerna ska funka måste ju vi bestå ?! eller hur ;)

Jag älskar dig ebbis <3

2012-04-21 - 22:45:59 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: