Söndag

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-04-30 @ 00:33:22

Hej hej allihopa. Tänkte precis gå och lägga mig, men ville blogga något idag i alla fall. Vaknade riktigt sent idag, runt ett. Och ja, nu för tiden är det sent för mig. Jag gick upp, duschade och städade rummet. Sedan runt tre kom Tilda hit och vi bara umgicks lite. Gick ner till affären, köpte lite godis som vi gick omkring ute och åt på. Hon åkte hem runt elva och jag mötte upp Danne en snabbis. Och nu är jag hemma! Klar för sängen.
Imorgon är det Valborg, vad ska ni göra? :)


Två bilder från idag. En på fina Tilda och en på mig som hon tog när jag spela sims lol. x)

 



1 kommentarer
Postat av: tilda

jag ska träffa diiiig

2012-04-30 - 15:26:58 | URL: http://tildairene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: