TJO

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-22 @ 17:01:32
Tjenis bloggen.
Idag är det söndag, hemska söndag. Det ända som är bra med söndagar är att det är American Horror Story på tv. Till det har jag faktiskt köpt chips! Eller faktiskt och faktiskt, har kommit in i en chipsperiod tror jag. Förut var jag galen i chips, men tröttnade. Nu är jag helt inne i det igen. Kan faktiskt erkänna att jag ätit chips tre dagar i rad nu. I fredags köpte Moster med sig chips för Let's Dance (höhö), och sen köpte jag och pappa en påse chips igår på vägen hem. Och nu när vi nyss va i affären kunde jag bara inte hålla mig. En stooor påse med OLW Sourcream and Onion. AHH så gott! Inte bra att vara beroende av chips, det är massa dåliga fetter i som sätter sig på fel ställen..... men aja. Ikväll är det AHS och då behövs faktiskt något gott. Vad gör jag annars då? Jo, sitter och installerar grejer till mitt The Sims 3 och lyssnar på Russian Unicorn, yes u heard right. Bad LipReading är för bra alltså.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: