Torsdag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-04-19 @ 17:27:21

Idag mår Ebba bättre ska jag säga er! Har fortfarande lite svårt att äta helt normalt, men är pigg och sådär i alla fall! Har varit på utvecklingssamtal idag i skolan, vart nästan ingenting eftersom att min pappa är så jävla skolrädd och försökte skylla ifrån sig på att han är sjuk. Men till slut lyckades jag dra med honom. Jag menar verkligen allvar när jag säger att han är skolrädd, han har varit på... två lucior i hela mitt liv. En gång på dagis, och en gång i sexårs. ALLT annat har han missat för att han är "sjuk" eller för att han jobbar. Utvecklingssamtal, föräldramöten, uppvisningar.. ALLT. Jävla fegis alltså. Så han var med på sitt första utvecklingssamtal idag, sexton år senare. Börjar nästan skratta haha. Han skötte sig i alla fall, var rädd för att han skulle skämma ut mig eller något. Jag hade godkänt i alla ämnen vilket känns bra, förhoppningsvis lite högre i vissa, men aja. Läraren verkade inte orka gå in på detalj eller något utan sa att det såg bra ut förutom att jag måste höja närvaron. Sluta ligga kvar i sängen på morgonen och pallra mig till skolan. Yes Sir, får väl bli så. Nu ska jag hjälpa Mormor med maten. Köttbullar! :D


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: