BIO

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-08-03 @ 12:27:08
Tjenixen på er. Har inte bloggat på ett litet tag nu, men jag har varit busy busy! I förrgår mötte jag upp Tilda och några vänner och hade det lite trevligt. Var ute en stund och sen såg vi på OS. Kom hem ganska sent till Tilda, men sov inte bra på hela natten... förmodligen för att det var fullmåne eller något. Sen igår drog jag hem ganska tidigt, eller, pappa kom och hämtade mig. Vi åkte och köpte jordgubbar och lite mat, sen låg vi på soffan och såg på Lilla Jönssonligan. Älskar verkligen den första! (Cornflakeskuppen eller vad den nu heter) den får mig att sakna Emma, Jullan och Fanny. Sen på kvällen kom Tilda över hit och sov. Hon drog redan vid nio imorse eftersom att hon behövde fixa något, men nu är jag vaken i alla fall, och äter lite frukost. Sen vid halv tre ska jag möta upp moster Åsa och kusin Sarah vid söder och se på bio! Ska bli mysigt. Vi hörs senare

bilder från i förrgår :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: