HÄJ IGEN

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-08-09 @ 15:27:09
Kanske dags att skriva något nu.... ja det tycker jag. Fia tjatade redan igår men jag orkade bara inte. Har varit upptagen de senaste dagarna, har hunnit träffa både Fia, Sanna, Tilda och Natta! Sjukt många för att vara mig faktiskt haha. Orkar inte gå igenom alla dagarna i detalj, men igår var jag med Tilda till exempel. Hon hade lite (eller mycket) pengar att bränna och jag skulle ändå köpa födelsedagspresent till fina Fia (som fyller år idag btw...  GRATTIS!) så jag hänkade till Globen. Sen imorse gick jag upp tidigt för att lägga över de sista sakerna jag ville ha från datorn på ett minne... och nu håller pappa om att återställa den till fabriksskick. (alltså så den blir som ny). Jag trodde det skulle ta typ en halvtimme eller något, men det är tydligen massa saker som måste uppdateras och installeras om och jag vet inte vad. Men han håller på i alla fall. Sen ska jag installera om alla mina sims och leva happily ever after! Imorrn ska jag träffa Fia, Natta och Tilda och fira både Fias och Nattas födelsedagar. Det ska bli nice! Vad gör ni idag? 
Har fått ett ryck och börjat lyssna på denna låten igen (hela dagen faktiskt)... så sjukt bra!


1 kommentarer
Postat av: Fia

Wiho!! Äntligen uppdaterat!! <3

2012-08-10 - 00:01:46 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: