Snövit

Allmänt - Kommentarer (3)
2012-08-04 @ 01:45:16
Nej, dags för en ny bloggdesign va. Har haft den här i typ två år nu och känner att jag vill göra om allt lite. Dock vågar jag nästan inte, är rädd för att jag kommer göra fel och fucka upp allt. JAJA. Vi får se hur det blir med det där. Annars ligger jag och ser på School of Rock just nu som är på tv. Eller, den tog precis slut, men det är seriöst en av de bästa filmerna som finns, älskar allt med den. Jack Black är ju hur skön som helst. Tror nog att jag ska sova nu, är riktigt trött efter bion idag, konstigt nog. Såg Snow White and the Huntsman, jag fattar inte varför alla säger att den är dålig. Jag menar, jag tyckte den var bra. Tyckte till och med att Kristen Stewart gjorde att bra jobb. Det ända jag inte gillade med den var att man inte fick veta vilken av killarna hon blev kär i. Jag hoppas i alla fall på the huntsman... han var H-O-T. Liam Hemsworth's storebrorsa också, hur lika är de inte?

Chris?                                                              Liam?
Neee, nu ska jag sova. Godnatt!



3 kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker Chris är snyggare !! Haha, men båda ser ju ut som gudar! Men Chris är ju bara lite sexigare liksom

2012-08-04 - 13:17:34 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

CHRIS HEMSWORTH ÄR SÅ SEXIG OMG

2012-08-09 - 00:26:09 |
Postat av: Sanna

Oj jag glömde skriva mitt namn hehe

2012-08-09 - 00:26:30 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: