BAMBI

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-12-10 @ 21:13:28
Hej på er, tänkte bara meddela att de senaste dagarna har varit skittråkiga. Inget har hänt och jag känner mig bara allmänt risig. Har läst ut en bok på typ två dagar... "The Perks of Being a Wallflower". Det började med att jag såg trailern till filmen och verkligen ville se den. Men när det visade sig att den varken kommer komma på bio här i Sverige eller att DVD:n kommit ut än så beslutade jag mig för att läsa boken istället. Det var riktigt bra. Nästan läskigt bra. En av de bästa böckerna jag någonsin läst faktiskt. Går inte ens att förklara men den påverkade mig verkligen. Hela stämningen med boken, alla känslor och tankar fick mig att uppskatta livet typ. Att jag mår så bra som jag gör, att jag har det bättre än många andra och har precis lika bra vänner som i boken. Ni skulle förstå vad jag menade om ni läste boken. Nu ska jag strax lägga mig och se på ett avsnitt på New Girl, en serie som faktiskt är riktigt bra. Precis min humor. Men jaja! Vi hörs <3
Precis när jag skulle lägga mig i lördags såg jag dessa små gå runt på gatan nedanför mitt fönster! Lite kul att de reagerade på kamerablixten och undrade vart fan det kom ifrån flera gånger också haha! Så söta!!!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: