Lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-12-29 @ 16:36:21
Hejsan svejsan! Har inte bloggat på ett tag men har helt enkelt glömt bort att jag har en blogg. Har varit ganska upptagen också faktiskt. Orkar dock bara berätta om igår och idag. Igår var jag hemma hos Tilda med Sebbe och Viktor. Det var mysigt! Jag och Sebbe sov där (vilket har resulterat i noll sömn alls, inte för att jag inte ville sova.. utan för att Sebbe var så jävla jobbig). På riktigt, kittlades, drog i mitt hår, pratade med mig, krossade mig xD Så sov nästan ingenting inatt vilket är lite jobbigt, då jag hade saker att göra idag också. Pappa kom och hämtade mig runt tolv, och runt ett kom Natta hit. Har inte träffat henne på ett tag så det är skitkul! Just nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 17.45 så att vi kan dra iväg till Hannahs födelsedagsmiddag. Ska bli trevligt då jag inte heller har träffat henne på ett tag! :)
Instagram bilder: 

(charmig bild jag vet, Sebbe tog den när jag sov)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: