SÖRRY

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-12-17 @ 20:22:00
Hallihallå! Kom precis på att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag.. ouups. Har varit upptagen både i veckan och nu i helgen så därför har inget inlägg kommit upp. Har gjort både läxor och prov under förra veckan som måste lämnas in, vilket har varit lite småstressande. Dessutom har jag varit lite småförkyld. Annars har jag haft det bra. I både fredags och lördags var jag hemma hos Viktor med lite vänner och bara hade det mysigt! Idag är det måndag och jag hade skola som vanligt... kom dock på att jag glömt mitt lunchkort hos pappa så jag fick dela lunch med Fia, sen efter skolan fick jag först åka hem till honom och hämta kortet, sedan åka till mamma. Pust. Här kommer lite instagram bilder: 

Tildish och jag!

Sebbe är kärleksfull

Leo & Jag

Jag och Viktor!

Sebbe och jag har kul med sugrör!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: