1D - Part Two

Allmänt - Kommentarer (2)
2012-02-14 @ 21:41:13
Efter att de hade åkt från Arlanda stod vi kvar en stund och pratade, försökte hitta varandra osv. Jag stötte också på Fanny igen som var helt hyper-uppspelt som hon blir ibland, haha! ♥ Sedan drog vi mot bussen, sen pendeln, kom tillslut till T-Centralen där vi mötte upp två brudar från Örebro. Vi åt snabbt på Burger King. Där insåg vi att vi inte direkt hade fler ledtrådar, så vi väntade bara på att något skulle hända. Då passade vi på att åka hem till mig och lämna min väska med datorn i så jag slapp bära på den, sen fick vi skynda tillbaka eftersom att vi hörde att vinnarna av NRJ-tävlingen hade gått in på Sony Music, så vi drog dit. Det stod massa andra fans där inne och väntade, men vi hann bara vara där i ca. fem minuter innan vi hörde att de var på Café Opera och gjorde en intervju. Så sprang dit, stötte på massa små-tjejer på vägen dit som typ hade parad eller något hahah, de sprang med. Vi kom till Café Opera och stod där utanför i ca. en kvart innan nån Amerikansk kvinna kom till oss och berättade att de bodde på hennes hotell och berättade hur man tog sig dit. Så alla (typ 10000 fans) sprang dit! Och vet ni va! Bilarna, med samma registreringsnummer som på flygplatsen STOD DÄR, med typ massa fans runt om. Vi stod och vänta ett bra tag på att de skulle komma ut, när någon plötsligt skrek att de stod ute på balkongen på sidan av huset, så alla sprang dit OCH DE STOD DÄR! De stod och dansa, kasta snöbollar och vinkade till oss i kanske tio minuter innan de drog till bilarna snabbt som fasen och drog till lägenhetsspelningen (förmodligen). Efter det mötte jag upp Fanny en snabbis bara och berättade om det som hon hade missat, med bara typ tio minuter :( sedan drog jag hem. Tog typ aslång tid att komma hem eftersom att Hagsätra tunnelbanan inte ens gick förns om 26 minuter, så jag åkte till gullmars och gick hem. Föräldrarna var inte glada när jag kom hem ska jag säga er! Men! DET VAR SÅ VÄRT DET! :)♥ Kommer lägga upp bilder osv. senare igen. Puss & Godnatt på er.


2 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Jag kan inte kommentera dina mobilbloggar :((( Men aja, jag tänkte bara säga: Jag önskar att jag också varit där. Ångrar mig lite nästan!!

2012-02-15 - 10:38:37 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/
Postat av: Fia Berggren

Jag kan inte kommentera dina mobilbloggar :((( Men aja, jag tänkte bara säga: Jag önskar att jag också varit där. Ångrar mig lite nästan!!

2012-02-15 - 10:38:37 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: