Bara för att jag är uttråkad

Kul - Kommentarer (0)
2012-02-29 @ 15:49:21

VAD HETER DU?
Ebba Bergström

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
nej, eller räknas laktosintolerant?

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
hela tiden

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
powerking och godis (not good..)

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:

Ja
HUR SER DIN DRÖMKILLE UT?

Ändras hela tiden.. men just nu: Lockigt brunt hår, blå/gröna ögon, finaste leendet i världen och gullig kropp. Lite såhär ungefär:


 

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
nejjjj

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
typ 4-5

BRUKAR DU KOMMA I TID:
njae, oftast tror jag

NÄR MÅR DU BRA:
när jag är med vänner eller familj och har roligt! :)


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
igår

HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött och uttråkad

ÄR DU SMART:
jag tycker det ja!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
jadå... 1 word FONDUE

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN?
Oboy eller juice

ÄR DU BLYG?
olika, med nya människor ja

VAD GÖR DU IMORGON?
åker hem till Stockholm

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
allt som har med spya att göra

VAD LÄNGTAR DU TILL?
SOMMARLOVET!

HUR GAMMAL ÄR DU:
sexton, fyller sjutton

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?
inte just nu, brukade samla på olika sorters colaburkar, hehee.

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
ja

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
i söndags då Ludvig spydde i bilen

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

nej?

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
nej har bra syn!
VILL DU GIFTA DIG:
vill jag väl, vill inte vara ensam i alla fall!

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
noup, inte sen jag var fem år

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
aa

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Same Mistakes - One Direction

HAR DU BRA KONDITION:
haha? nej.

KAN DU LAGA MAT:
njäää.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
vet inte

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
de oöppnade chipsen där borta..

HAR DU SNYGGA SKOR:
är typ känd för att använda mina skor så länge att de blir kallade "luffare-skor"

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
kan någon sno med sig en macka tillbaka till mig

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
nej, hotellsäng.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
hoppas jag verkligen inte :s

(blir helt cp med olika storlekar på texten, men orkar inte fixa det, hehe)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: