död

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-02-21 @ 18:16:01
Håller på att tappa känseln i benen tror jag. Har legat här så länge nu, rätt skönt ändå. Men ändå inte, finns inget att göra. Har pratat med Natta i telefon i drygt en timme nu, om allt och lite till. Hon berättade att man får feber om man lägger tandkräm i armhålan, visste ni det? Ska jag testa någon gång, nu är jag redan för sjuk för att ens vilja bli mer sjuk. Natta berätta också om *hemligs* tumblr, var intressant. Ska kolla in den sen. Är otroligt pigg nu, eftersom att pappa köpte hem massa Red Bull, gjorde mig glad. Dock får jag bara vara i rummet, han vill inte bli sjuk inför Malta. Därför får jag skriva till honom på msn om jag vill något. Snäll pappa. NÄNÄ, ska titta på Misfits nu, så vi får höras lite senare när jag orkar skriva. Hejsvejs på er.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: