One Direction i Sverige!

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-02-12 @ 19:50:32
NRJ har ju haft en tävling om att få gå på en lägenhets-spelning med One Direction, såklaaart har jag gått med. Men har än så länge inte fått någon biljett och börjar tappa hoppet! I alla fall, ska upp redan kl. 4 imorgon bitti och gå på 1D jakt med Natta. Har fått lite olika tips om var de kan vara, så ska först åka till det stället innan skolan, sen efter skolan ska jag förhoppningsvis iväg igen och leta. Jag som hade lovat mig själv att inte vara nån stalker-bitch, MEN, nu när det väl är dags och de kommer till Sverige, vill jag faktiskt ta chansen att i alla fall se dom. Jag menar, jag kan fortfarande beté mig som en människa istället för att skrika ihjäl mig. Men nä, nu ska jag försöka skriva klart min novell till Svenskan, sen ska jag lägga mig tidigt! puss ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: