SICK

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-02-21 @ 12:21:26
God morgon världen! Har ni en bra dag? TREVLIGT. Det har inte jag, vaknade med hostningar imorse med. Det konstiga är att när jag inte är sjuk, vill jag vara hemma och när jag är riktigt riktigt sjuk, vill jag till skolan. Hatar att bara kunna ligga/sitta här och göra ingenting. Dessutom är min mamma arg på mig för att hon tror att jag ljuger. Vilket jag verkligen inte gör! Blir så aaarg. Ingalill, som är sjuksköterska sa dock att om hon bestämde skulle hon aboslut inte skicka iväg mig till skolan. I alla fall, imorgon måste jag hem till mami ändå eftersom att pappa och Ingalill ska till Malta. Avis. Någon annan som är sjuk denna soliga tisdag?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: