sjuk

Allmänt - Kommentarer (1)
2012-02-20 @ 21:06:09
Kan säga att jag verkligen håller med William (lillabloggen) om att människor har tröttnat på "Jag håller på att bli sjuk", INGEN BRYR SIG. Inte ens när man ÄR sjuk. Eller, det finns få människor som skriver krya på dig i sms, men det är fan aldrig som i amerikanska filmer då typ fem kompisar kommer med film och högar av godis! Jag kanske ligger på dödsbädden just nu, och den ända som bryr sig är typ min katt. Eller inte, han ligger med rumpan upp mot mig. Min pappa bryr sig inte heller, han säger att mina hostningar är "irriterande" OCH jag fick gå ner till affären själv med egna pengar och köpa chips. När jag glömde glassen vägra han gå ner också. TACK TACK TACK. Nu ska jag tycka synd om mig själv, HEJ.


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Men gumman! Jag lovar jag ska komma till dig med godis och film om du säger vad din pappa bor! Om du är sjuk imorrn så ses vi?! ;) hahaha <3

2012-02-20 - 22:39:02 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: