slebba troll

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-02-12 @ 12:49:28
Ser ut som ett troll i håret idag efter duschen. Har typ inte tagit hand om mig själv alls i helgen, inte ens duschat. Usch! Haha så mitt hår var inte vant att vara rent! Satt och titta på Ebba & Didrik igår föresten, får mig alltid att garva som fan. Dessutom sa Didrik det första smeknamnet jag nånsin hört för Ebba typ, det var inte så snällt då, men: Slebba. C00lt va, jag har alltid fått leva utan smeknamn, men nu har jag ett! :P
Sitter just nu och väntar på Emma och Julia som ska komma hit, har inte träffat dom på skitlänge så det ska bli kul! Nu ska jag fortsätta äta mina makaroner (som jag gjort själv :D) puss!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: