we found love

Video - Kommentarer (1)
2012-02-20 @ 16:05:47
Hej på er! 

Absolut noll bloggning under helgen, men kan skylla på att jag varit skitsjuk - still am. Började få ont i halsen redan i torsdags, men det var inte så farligt. Under fredagen hostade jag verkligen som fan, kunde knappt sova eller andas eller något. I lördags var det också riktigt dåligt, men kände ändå att jag ville göra något, så jag drog över till Tilda på kvällsmys! Massa godis och melodifestivalen osv. Kanske egentligen inte var världens bästa för min hälsa att vara uppe sent och prata mycket, för igår hostade jag ännu mer under dagen och sov knappt något inatt heller. Så jag beslutade mig för att stanna hemma idag, vaknade ändå rätt tidigt av att jag hostade så mycket, så har mest legat i sängen hela dagen och tittat om på första säsongen av The O.C! Saknar serien så mycket, skitsynd att det inte blev några fler säsonger. Aja, har inga intressanta bilder att lägga upp eller något, så kan lägga upp den sötaste videon i världen:


1 kommentarer
Postat av: Fia Berggren

Jag är seriöst kär ebba... <3

2012-02-20 - 16:46:59 | URL: http://fiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: