Fredag

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-13 @ 18:05:48
Hej och förlåt för noll bloggning på tre dagar, men jag har inte orkat helt enkelt. Första veckan av skolan har varit rätt jobbig, svårt att komma in i rätt sovtider osv. Men annars har det varit helt okej! Nu väntar helgen, yeey! Idag tog jag hål i örat föresten, lite högre upp än det andra i vänstra örat! Var helt oplanerat egentligen, Felicia sa helt plötsligt att hon ville ta hål i örat idag, så jag följde med henne dit och tog hål med, hade inte ens frågat mamma! Men det var lugnt som tur va, först skrek hon "VA!?" Men när hon hörde vart det var någonstans var det inte så farligt :) Hon har ändå inte hunnit se det än eftersom att hon är på middag med jobbet. Men men men... hmm, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vill nästan ringa Tilda och höra vad hon gör ikväll eftersom att jag aldrig på miljoner år kommer få ha en kompis som sover över hos pappa imorgon, men ikväll är jag ju hos mamma. Men vi fååår seeee. Nu ska jag äta! Puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: