Godnatt

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-19 @ 00:35:57

Har blivit riktigt många mobilbloggar nu för tiden, men känns aldrig som att jag har tid eller ork för att logga in på datorn haha! I alla fall, tänkte bara säga godnatt, har gjort lite lockar i håret pga tristess, kommer förmodligen se shit ut imorgon bitti, men får väl fixa det imorgon i så fall då. Ligger faktiskt och tittar på Peter Pan just nu, har tänkt på massa gamla filmer jag såg när jag var yngre idag, tex Ice Age och Casper (det vänliga spöket), hade ingen av dom just nu så fick bli Peter Pan ikväll.. En av mina gamla favvofilmer från 2003, och en av de bästa sagorna för övrigt... Brukade drömma om att Peter Pan skulle komma och hämta mig när jag var liten.. Och ta mig till Landet Ingenstans. Aah... Barndomsminnen. Nä, nu ska jag sova, godnatt!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: