Grattis bloggen!

Allmänt - Kommentarer (0)
2012-01-05 @ 23:47:00
Exakt..... NU har det gått TRE ÅR sedan jag startade den här bloggen, och då menar jag verkligen exakt den här minuten. Känns knappt som att det gått ett år sedan jag skrev första inlägget. Är faktiskt väldigt stolt över att jag haft kvar den.. finns så mycket minnen! Är som en dagbok nästan, bara att andra kan läsa! Tänkte dela med mig av lite minnen från de här tre åren! :)
2009:
Den första, otroligt fula bilden jag någonsin la upp på bloggen!
En väldigt väldigt gammal bild på mig & Steffi som jag la upp innan första skoldagen efter jullovet
Jag i lite nya kläder!
I februari 2009 gjorde Fanny en illustration av mig som jag tyckte blev så fin!
Jag blev brunett
pappas födelsedag 2009
rolig dag med några från klassen!
hade en otursvecka då jag blev utelåst, fick en geting i sängen och ramlade med Steffi på cykel och fick två jack i knät!
kul kväll med Bella & Fanny
sommar 2009
söta Fanny i december 2009!
2010:
februari & mars 2010
prao på min mammas dagis!
jag i mars 2010
första riktiga vår-dagen spenderades med Bella!
vår 2010!
mådde dåligt...
hade filmkväll med de här freaksen! :P i början på sommarlovet
åkte till verkarna och hängde med Tilda, sommaren 2010.
min kusin Oscar tog studenten
Borstade tänder med Bella
Dalarna
saknade Fanny...
Surpuppa Ludde i Spanien!
Firade födelsedag med vänner!
roligt på gympan i december 2010
2011:
Söta Emma & Fanny i februari 2011
skidresa med klassen februari 2011
tuff i backen, skidresa med familjen 2011
jag och Natta på hockeymatch!
rolig dag med Fanny & Bella
Söta Fanny i början på sommaren!
härlig skoldag!
klassresa i maj 2011
Juni-dag med några från klassen!
otroligt jobbig skolavslutning där jag fick säga hejdå till min underbara klass.
Dalarna 2011 med bästavän Fanny
Ludvig i Italien, Juli 2011
Började på NTI, här är en bild på mig & söta Fia!
Blev skoltrött!
image description
Fick jullov & fick ett fint armband i julklapp!
Fira nyår med Natta & Tilda!
och ja, här sitter jag just nu. Tack till de som följt min blogg under de tre åren, puss på er! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: